luni, 1 octombrie 2012

Omiduta

     De dimineata i-am promis Emei ca o asteapta o surpriza cand vine acasa de la gradinita. Prin urmare, nici n-a intrat bine pe usa si m-a intrebat: "mami, ai pregatit surpriza?". Si daca am promis, m-am tinut de cuvant. Am luat modelul dupa o idee de pe un site cu tot felul de activitati practice si am decupat un rand dintr-un cofraj de oua. Am scos apoi acuarelele, am pregatit apa si ne-am apucat de pictat omida buclucasa. Ema a avut rabdare si a colorat frumos fiecare segment al omidutei, n-a depasit, n-a amestecat culorile, si n-a mazgalit masa. (picturile de pe masa sunt dintr-o tura anterioara cu niste acuarele care nu ies la spalat asa pur si simplu, trebuie frecat bine de tot cu cif). La final eu i-am desenat ochi si gura iar Ema m-a ajutat sa-i pictez si sa-i pun antenele. In final ne-a iesit o omida foarte frumoasa, iar Ema a fost incantata de activitate.
post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate