luni, 22 octombrie 2012

Lorenina

     Printesa mea cea mica creste si nu ma pot satura de ea asa mica, bebe, mirosind a laptic, scancind dupa mami de parca ar tusi, aninata la tzitzi, sau jucandu-se cu ea...cand se satura lasa tzitza si se uita la mine si zambeste strengareste apoi o ia iar in gurita si o intinde strangand-o in gingii. Rade din orice si la oricine ii vorbeste. daca doar ma uit la ea zambind zambeste si ea. Se gadila foarte tare si rade in hohote si se distreaza. 
     Cand sunt cu ea acasa dimineata pierd notiunea timpului...stau toata ziua cu ea si-i vorbesc, si ne jucam, si radem una la alta (am invatat-o rau cum spune lumea....si daca nu-i dau atentie se pune pe un plans de greu o mai pot linisti.) Are trei tonalitati...ma striga o data...sta putin si apoi ridica tonul, si daca tot nu ma prezint incepe sa planga cu o jale de nedescris.
     A inceput sa prinda foarte bine in manute; manevreaza cu usurinta jucariile, mai ales pe cele de dentitie pe care le zornaie sau le duce la gurita sa le molfaie. I-am adus de la tara centrul de joaca si am sa i-l instalez zilele astea. 
     Doarme din ce in ce mai putin, insa cand e obosita se jeluie si se freaca cu manutele la capusor si la urechi si o pun imediat de nani. E tare cumintica si linistita cat suntem numai noi acasa, cand vin Ema si tati se agita instantaneu. Ema o iubeste de-o sufoca, o trezeste mereu din somn, iar sambata mi-a muscat-o de manuta cat eram la baie. Nu cred ca a vrut sa-i faca rau, dar Lorena ii tot prinde manuta si-o duce la gurita si-o molfaie intre gingii iar Ema nu s-a gandit ca o va lovi. Mi-e greu sa cred ca a vrut sa-i faca rau.
     Incepe sa stea in fundulet si sa vrea sa se ridice in picioare, nu prea-i mai place in carut. Are momente cand sta si momente cand plange cat o tine gura.
      In incheiere niste pozici de actualitate......
 








 
 post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate