marți, 12 martie 2013

De-a scoala

     Emei ii place la nebunie sa "faca lectii" asa ca a primit cu mare incantare cadouasul de la tati, si anume doua carti care o vor ajuta sa invete sa scrie cifrele si literele. Carticelele sunt cartonate si se pot scrie cu marker lavabil, apoi stergi si faci din nou pana cand ori te plictisesti ori te perfectionezi.
     Cum am impus regula ca aceste carticele se vor folosi doar sub supravegherea noastra, tati a fost selectat sa o ajute sa invete. Au inceput cu cifrele si apoi au scris si vreo doua litere, si Ema a fost foarte fericita cand tati i-a purtat manuta pe contururile cifrelor ca s-o invete sa scrie. 
     Desi Ema stia literele constat cu uimire ca nu mai stie mai nimic, asa ca trebuie s-o luam de la capat, insa principala problema e identificarea literei cu care incepe cuvantul, cred ca nu intelege notiunea, nu prea stie ce-i cerem cand o intrebam cu ce litera incepe un anume cuvant. Prin urmare am inventat un joc in care trebuia sa spunem cu totii pe rand cuvinte care incep cu o anumita litera. Concluzia jocului a fost aceea ca mami si tati ar trebui sa mai puna din cand in cand mana pe DEX fiindca cu greu gaseam cuvintele. Ne-am distrat cu totii si am petrecut o dupaamiaza frumoasa si educativa impreuna.



post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate