vineri, 1 martie 2013

Martisoare

     Saptamana asta eu cu Emisor am avut treaba. Am lucrat impreuna si am facut martisoare pentru 1 martie. Am decupat bucatele de carton, am mototolit si pictat bobite de hartie, am pictat cu oja, am lipit bilute si bobite. Tati ne-a cumparat ate de martisor si le-am pus si au iesit foarte frumusele. Pentru o parte am avut si pungute si Ema a fost foarte incantata si a spus tuturor ca-s facute de ea. Si mami e tare mandra de papusica ei harnicuta si speram sa putem merge si la gradi in curand ca a fost bolnavioara si a trebuit sa o tin acasica.
     In cazul in care nu se va observa cel mai mult i-a placut sa picteze cu oja. A facut ciupercute si stelute si inimioare. Pe unele le-a facut doar cu oja, pe altele a lipit margelute, iar la final toate au mers la stropit cu sclipici (are un joc de la Mirele de la Mos Craciun de facut tot felul de figurine din bilute, e ca o mini fabrica de jucarii si are un mecanism care umple figurinele cu sclipici. Asa ca am folosit fabrica de figurine la maxim, iar rezultatul ne-a placut tuturor, ca de altfel si procedeul).
 





 

     Pentru bunicute am pictat si felicitari si speram sa le placa. Bunica Olguta are un fluturas si o floricica, iar bica Lenus o fetita si un soare cu artificii.

 
post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate