luni, 18 martie 2013

La teatrul de papusi

     Ieri am fost cu totii la teatru si a fost foarte frumos. Cu Ema mergeam destul de des inainte dar anul trecut n-am fost deloc. De aceea ii multumesc unei prietene care a tras de mine vreo luna sa imi faca rezervari la tratru iar ieri intr-un final am onorat invitatia. Emei i-a placut piesa "Ursul pacalit de vulpe" insa spre mirarea mea si Lorena a fost foarte atrasa de muzica si de ce se intampla pe scena. A rezistat mica vreo trei sferturi de piesa dupa care a adormit.
     Ema e destul de dificila in ultima vreme asa ca am avut emotii cu ea la teatru, insa a fost bine, a fost cumintica...doar n-a vrut sa bata din palme "tati nu vreau ca ma dor palmele!!!" si era nerabdatoare sa inceapa piesa "Nu mai incepe?...da' cand incepe?...mami acu' incepe?...De ce nu incepe?". 
     Prin urmare, dupa asa un succes rasunator, la iesirea din sala am luat bilete si pentru saptamana viitoare la "Motanul incaltat".
post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate