marți, 19 martie 2013

Jucarii jucause

     Printesele mele iubite...imi sunt atat de dragi cand se joaca impreuna. De obicei Ema nu prea o lasa cu jucariile ei fiindca era aseaza ceva si Lorena trage si-i strica, ii imprastie creioanele si tati o cearta ca-s creioanele aruncate pe jos, iar cand incearca sa se joace cu ea de obicei e destul de brutala si ne temem sa n-o loveasca. Insa Lorena rade, chiuie si da din manute si o incurajeaza pe Ema sa o traga si s-o chinuie. 
     Ieri a pus muzica pe calculator "muzica de copii" si a luat-o pe Lorena la dans. Stiu ca tati ma va certa cand va vedea filmuletul dar mi-a fost mila sa le despart. Cand n-am mai lasat-o sa o care pe Lorena in picioruse toata casa s-a pus calu' si sa i-o pun pe Lorena in spinare si facea ihaha "mami eu sunt un ponei zburator nu-i asa?" 

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate