miercuri, 28 octombrie 2009

25 octombrie - Plimbareata plimbaretilor

In week-end am fost plecati la Piatra, in vizita la bunici. Acolo am prins vreme frumoasa, Ema a stat toata ziua afara, a fugarit pisoii, s-a jucat cu catelul, a dat papa la pui si la iepurasi, desi era putin ragusita si ma tem sa nu-i fi facut mai mult rau decat bine, dar mi-era asa draga cum se bucura ea de fiecare animalut si chiuia si radea si batea din palmite si se apleca sa-i prinda si sa-i mangaie pe toti incat nu m-a lasat inima s-o bag in casa.
Acolo ne-am intalnit si cu verisoara ei, Elektra care venise si ea in vizita la bunica insa nu s-au putut juca impreuna atat cat ne-am fi dorit fiindca era destul de bolnavioara si n-a stat mult pe la noi. M-a surprins insa reintalnirea dintre cele doua printese. Elektra fiind cu cateva luni mai mare a tinut-o minte pe Ema si i-a fost dor de ea, cum a vazut-o a inceput s-o strige: Ema-Ema si cand ne-am apropiat de ea a inceput s-o mangaie pe fatuca si sa-i dea pup, desi Ema era prea mica cand am plecat din Grecia ca s-o mai tina minte.
In schimb Ema a tinut-o minte pe Bunica Cica si s-a bucurat sa o revada, alaturi de bica, bicu, Adi si de bica lu' mami.
Punem si cateva pozici:
Elektra:


Ema si Elektra:


O pozica de grup:


O noua joaca descoperita de Ema, trasul cu ladita prin casa...pe post de saniuta probabil, face pregatire pentru la iarna...ca si-asa nu mai are mult pana vine cu totul peste noi :P


Maimuticii ii place la Piatra fiindca bicu ii face toate jucariile posibile, o danseaza pe palme, o face avionul, o zbantuie in toate felurile, ca doar la ce sunt buni bunicii? :))
...
E tare frumos la plimbare, dar parca cel mai bine e acasa....
Tati a avut liber si luni asa ca ne-am intors acasa abea luni seara, insa cum am intrat pe usa ema a inceput sa rada si sa-mi aduca pe rand toate carticelele, isi lua in brate toate jucariile si a facut in fuga un tur al casei. Cat e de mica si stia ca a ajuns acasa, si ca dovada ca cel mai bine e acasa, fetita mea a dormit linistita la ea in patut de la 10 pana pe la 6 cand am luat-o in pat si am pus-o intre noi cum obisnuim in fiecare dimineata si am mai dormit pana pe la 8
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate