miercuri, 28 octombrie 2009

Nani, nani, puiul mamei...


Fetita mea are doua saptamani de cand se culca seara pe la 10-11 si se trezeste dimineata pe la 7 papa tzitzi si inapoi la nani pana la 9.30. CEl mai interesant e faptul ca a inceput sa nu se mai trezeasca de una singura, insa, exact in ziua in care ma hotarasem sa nu-i dau tzitzi daca se trezeste, sa-i dau putina apa, s-o legen si sa sper ca va adormi la loc. In ultimele 2 saptamani s-a trezit noaptea doar de 2-3 ori dar motivat...ba mucuti, ba am trezit-o noi cand am venit de la nunta, ba o maseluta rea....dar in general doarme, iar eu parca sunt alt om de cand dorm o noapte intreaga. In primele nopti ma trezeam singurica la program dar ema facea nani cuminte asa ca adormeam la loc.....acum nu ma mai trezesc decat daca se foieste sau scanceste.
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate