miercuri, 28 octombrie 2009

La nunta

Sambata 17 octombrie a fost nunta Suzanei si a lui SEbi...si cum cel mai important membru al familiei noastra nu putea lipsi, a imbracat-o mami pe Ema in rochita, cu ciorapei albi si i-a luat pantofiori rosii de lac si i-a pus hainiita de blana si am plecat cu totii la nunta.

Acolo am stat putin, am facut poze cu mirii, apoi am dus fetita acasa, m-am schimbat si eu in pijamale sa nu ma vada pe picior de plecare, am adormit-o...cu greu, ce- drept, m-am reimbracat in rochie si am plecat inapoi cu tati lasand printesa cu buni. Recunosc ca am avut emotii si am stat toata noaptea cu ochii pe telefon sa vad daca nu ma suna sa merg acasa. Insa problema a fost mai mult in mintea noastra fiindca Ema a dormit neintoarsa....s-a trezit abea cand am ajuns noi acasa dimineata...si s-a hotarat ca daca eu am trezit-o pe ea...ma va tine si ea pe mine treaza...asa ca timp de aproape 2 ore nu m-a lasat sa dorm....a papat tzitzi, apoi cand s-a plictisit a inceput sa ma ciupeasca de tzitzic. Doar pe la 7 jumate am reusit sa adormim si noi insa la 8 s-a gandit cumnatelul meu sa vina in vizita si ne-a trezit :(. L-a trimis tati acasa si am adormit din nou. Ema a dormit pana pe la 10.30 si noi cu ea. Apoi am dus-o pe bica la masina si pe la ora 2 ne-am culcat inapoi si am mai dormit cu totii inca vreo 3 ore. A fost foarte frumos la nunta si chiar imi era dor sa dansez si ma bucur ca Ema a fost cumintica si a facut nani cu buni :)
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate