vineri, 30 octombrie 2009

Drag mi-i jocul romanesc

Si daca tot v-am povestit cum canta printesa trebuie neaparat sa subliniez faptul ca nici dansul nu-i este strain :))
De dimineata pana seara merge radioul pe Itzy Bitzy si de cate ori aude o melodie care ii place incepe sa dea din fund sa bata din palmute si sa se invarta. cel mai draga imi e cand vine la mine si ma ia de maini sa dansam impreuna...e tare scumpita.
In week-end la Piatra a invatat sa danseze Alunelul si tare-i mai place. Daca suntem toti trei acasa si noi doua fetele incepem sa dansam se duce si-l ia si pe tati...si asa dansam noi toti alunelul. E asa haioasa, am invatat-o ca la versul "Mare, mare se va face" sa ridice manutele in sus si sa se intinda... iar cand spun "Sa ramana mititel" sa ne tupilam ca piticii.




Si daca tot am vorbit de Alunelul am sa pun si versurile, sa ramana pentru posteritate :))

Alunelu', Alunelu', hai la joc,
Sa ne fie, sa ne fie cu noroc.
Alunelu', Alunelu', hai la joc,
Sa ne fie, sa ne fie cu noroc.
Cine-n hora o sa joace,
Mare, mare se va face.
Cine n-o juca de fel
Sa ramina mititel.
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate