vineri, 22 iunie 2012

Am doua saptamani

  
    Ieri minunea mica a implinit doua saptamani, ocazie cu care ne-am si cantarit si are deja 4000g. Creste repede printesica dar asta mi-am dat seama si prin faptul ca are multe costumase care deja nu-i mai vin, ii erau fixe cand le-a primit si cand incerc sa i le dau constat ca sta cu piciorusele ghemuite mititica, asa ca...altul la rand. 
     E destul de cald la noi in casa si a avut si vreo doua zile mai agitate, insa in mare e o fetita cuminte. Ema in schimb cauta atentie cu orice pret: alaltaieri mi-a zis ca ea vrea sa fie fwtita obraznica fiindca mami n-o iubeste ca nu mai doarme cu ea si sa-i mut patul Lorenei inapoi langa perete (n-o las sa sara pe pat si nu-i convine, iar seara intai tre s-o linistesc pe Lorena pentru ca apoi sa-i poi spune Emei povestea si s-o iau in brate s-o adorm). Oricum am stat noi mult de vorba si se pare ca ne-am inteles ca mami iubeste la fel amandoua fetitele, chiar daca trebuie s-o tina mai mult in brate pe Lorena sa-i dea sa pape. In general nu pare deranjata cand o tin pe cea mica la tzitzi insa are momente de gelozie, si mai nou se cere in brate si ea foarte des, cand la mine cand la tati...desi ea nu statea in brate.

     Avem deja o saptamana de cand iesim cate putin afara seara, ieri chiar am stat destul de multisor insa incepusera sa ne atace tantarii asa ca ne-am intors acasa. A inceput sa se invete si cu baita si nu mai plange decat putin cand o scot...cred ca o ia putin frigul.

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate