joi, 28 iunie 2012

Cantecul Scufitei Rosii

     De cand s-a terminat gradinita mica mea fredoneaza incontinuu cateva versuri dintr-un cantecel cu Scufita Rosie, si cum am vazut ca-i place asa de mult m-am hotarat sa-i caut versurile sa-l cantam impreuna.





Cantecul Scufitei Rosii

La bunica prin padure
Singura-am plecat,
Cosuletul cu merinde
Mama mi l-a dat

Si mi-a spus sa fiu cuminte,
De la drum sa nu m-abat,
Prin padure-i lupu-nfometat.
Si mi-a spus sa fiu cuminte,
De la drum sa nu m-abat,
Prin padure-i lupu-nfometat.

Bunicuta e bolnava
Si la ea ma duc
Lapte, cozonac si bunatati
Eu am sa-i duc.

Drumul am sa-l parasesc
Si cu nimeni nu vorbesc
Fiindca mama asa m-a invatat.
Drumul am sa-l parasesc
Si cu nimeni nu vorbesc
Fiindca mama asa m-a invatat.

Ce padure minunata!
Sa ma joc un pic
Ca drumul pan’ la bunica
E destul de mic.

Drumul am sa-l parasesc
Si cu nimeni nu vorbesc
Fiindca mama asa m-a invatat.
Drumul am sa-l parasesc
Si cu nimeni nu vorbesc
Fiindca mama asa m-a invatat.

 post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate