marți, 12 iunie 2012

Bun venit acasa Ana Lorena



     Ieri mi-am adus acasa cea de-a doua printesa si am revazut-o pe Ema de care-mi era tare dor, dar cel mai mult m-a emotionat faptul ca Ema pare sa o accepte si sa o iubeasca pe cea mica si s-a comportat mult mai bine decat ma asteptam.
     Insa cred ca ar trebui sa incepem cu inceputul:Ana Lorena s-a nascut joi 07 iunie 2012, a cantarit la nastere 3700g si avea 50cm si mi s-a parut asa grasuta si frumoasa toata rosie si cu perisorul negru ca si Ema numai ca nu asa mare. Prima oara cand iti vezi puiul traiesti niste sentimente care nu se compara cu nimic altceva... 

     De cum au dus-o in salon si pana peste doua ore cand am avut voie sa ma misc si mi-au dat-o langa mine a tipat incontinuu insa asistentele n-au vrut sa mi-o dea, au preferat s-o auda plangand, iar mie imi era asa mila.Cum mi-au dat-o am pus-o la san si s-a linistit pe loc, iar de atunci a cam stat conectata la tzitzi mai tot timpul, nu aveam voie nici la baie ca ea tinea tzitzi in gurita si dormea cu o manuta pusa asa pe deasupra. Cam asa au trecut primele doua zile in spital. Abia din a treia zi a deschis ochisorii si a inceput sa mai stea si treaza sa mai conversam cate putin.
      Intre timp am vorbit cu Ema la telefon si a auzit-o plangand si apoi ma tot punea s-o fac sa planga sa o auda. Cand i-a aratat tati poza pe internet i-a zis ca-i frumoasa dar ca ea e mai mare si tare m-a mai amuzat. Luni ne-au lasat sa plecam acasica pe la pranz asa ca tati s-a dus duminica seara si a adus printesa cea mare de la bunici, au dormit amandoi, iar dimineata tati a imbracat-o, i-a dat laptic si a dus-o la gradi. Apoi, dupa ce ne-a luat pe noi de la spital, tati a mers dupa Ema la gradi si apoi am mers cu totii acasa. Ema se uita asa frumos la Lorena si spunea "uite tati ce micuta e si frumoasa!".
     Dupa aceea tati a trebuit sa se intoarca la serviciu si m-a lasat cu gazele acasa. Sunt foarte mandra ca am reusit sa le culc pe amandoua si au dormit doua ore, intrucat Ema n-a apucat sa mai doarma la gradi si daca nu doarme nu prea ai cu cine te intelege. Dupa ce s-a trezit ne-am jucat noi doua putin pana sa se trezeasca Lorena si apoi i-am pus desene animate in camera la tati si m-am asezat langa ea pe pat.la care Ema imi zice: "de ce nu te duci dincolo, daca plange copilul tau?". In momentul ala nu prea am stiut cum sa reactionez si am ramas putin blocata asa ca n-am mai zis nimic, i-am explicat doar ca e a noastra ca e surioara ei desis stia foarte bine asta fiindca o intrebase Iri cine-i mama si tata Lorenei si ea a zis ca mami si tati ei.
     Oricum intalnirea a decurs foarte bine, iar Ema  se cunoaste ca de-acum e domnisoara mare si intelege (nu prea asculta...dar intelege :P). Fascinatia ei raane cum papa bebe lapte din tzitzi si se catara peste mine si se uita cum o alaptez.. Chiar ma intreba la un moment dat "de ce-i spunem Lorena daca e bebelus?". Vrea mereu sa stea pe langa ea sa o vada cum doarme, a fost cu tati si au cumparat o jucarioara de plus cu melodii pentru surioara ei si Lorenei chiar ii place sta si se uita atent sa vada de unde se aude melodia.

   Iri a fost primul care a venit s-o vada iar bunicii au vazut-o pe internet si in pozici.



post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate