vineri, 19 februarie 2010

Are mami doi puisori

     Ieri s-au jucat puii mei atat de frumos...tare mult il iubeste Ema pe tati, i se lumineaza privirea cand il vede. Si tati ii citeste, deseneaza cu ea, construiesc impreuna, iar mie mi-e tare drag sa-i privesc. Are mami doi pui iubiti. Imi place ca tati are rabdare sa stea sa-i citeasca, dintr-o pagina de ilustratii din carte inventeaza o gramada de povesti si Ema sta neclintita si-l asculta, apoi dau pagina impreuna. Cat era mai mica nu prea stia el ce sa faca cu fetita, dar acum de cand e mare si are din ce in ce mai multe activitati, s-a regasit si puiul meu in rolul de tatic.
     Si cateva pozici pentru exemplificare


post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate