joi, 25 februarie 2010

Martisor de la printesa mea

   
     Am primit de la printesa mea cel mai frumos martisor...o papusica. Am fost pana la tipografie sa dau ceva la scos si in fata au librarie. Printesa mea de cum a intrat a ochit un martisor si fiind in brate la tati a intins manuta si l-a luat, si facea "mai-mai-mai-mai". Eu am plecat in spate si ea a ramas cu tati si au platit martisorul apoi au venit in spate si mi l-a oferit asa de mandra ca a lasat-o tati sa-l pastreze. Mica lu' mami e cumintica de obicei, daca ii spun ca nu ne trebuie sau ca luam alta data nu face scandal prin magazine dar acu era tare incantata ca a cumparat ea pentru mami. Asa ca mami o sa-l pastreze si o sa-l iubeasca fiindca-i primul martisor de la Ema.

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate