duminică, 28 februarie 2010

La multi ani Angela!

     Ieri a fost ziua Angelei si nu se putea sa lipseasca fetita ei cea mica...asa ca dupa ce a venit tati de la serviciu am imbracat monitza si dupa ce am schimbat vreo 2 rochite ne-am pieptanat, ne-am imbracat si am plecat sa-i spunem La multi ani!.
 

      Acolo a gasit o gramada de copii, nepoteii Angelei si s-au jucat frumos. La inceput a cam miorlait fiindca una dintre fetite tot voia s-o ia in brate s-o ia de manuta, s-o impinga, s-o traga, si Emei ii place sa dirijeze, nu sa fie dirijata :)), dar cand s-au mai rarit randurile copiilor a inceput sa fie si ea in largul ei si a stat cumintica.




post signature

Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate