joi, 18 februarie 2010

Micul inginer constructor

     Dic ciclul jucariile preferate prezentam azi un nou episod :D.
     Ii plac la nebunie jocurile de constructii, prin urmare are cuburi de plastic, cuburi de lemn, rozete, jucarii de imbinat, puzzle de burete, numai bune de calcat pe ele toata ziua.  Si daca la Piatra tot am iesit putin la cumparaturi i-am luat gazei o cutie din aia de plastic pentru alimente cu capacitate de 5 litri (m-am gandit ca e suficient) dar care s-a dovedit neincapatoare. Oricum, de cand are cutia a capatat o nopua pasiune...o ridica cat poate de sus si-o rastoarna, astfel incat sa faca cat mai mult zgomot si sa se imprastie cat mai tare....pentru ca apoi sa le puna frumos inapoi in cutie si sa puna capacul.
     Oricum mi-e draga ca stie sa le imbine si-i place si cand face ceva ma striga repede sa vad ce-a putut ea sa faca.


post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate