marți, 16 februarie 2010

La multi ani iubirile mele de Sfantul Valentin

 

     Ca sa nu treaca asa pe langa noi ziua indragostitilor m-am hotarat sa-i dedic o postare separata in care sa le mai spun inca o data iubirilor mele "La multi ani!" si ca mami ii iubeste mult, mult de tot.
     Desi am ajuns acasa tarzior mami s-a pus rapid pe treaba si a facut ceva bun de papita.. Prin urmare am sarbatorit dupa vorbele lui tati "cu o puicuta si un vin bun". N-am cautat-o sa vad daca-i puicuta dar am indopat-o bine cu legume si ciupercute si am dat-o la cuptor apoi am stropit-o bine cu un vinut bun de la Bicu Titi si ne-am indulcit cu o tarta cu capsunele si kiwi...asta ca sa nu mai spuna nimeni ca nu-s gospodina :))




post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate