joi, 18 februarie 2010

Baie-baie-baie-baie....

     Am ajuns la concluzia ca in loc sa fac o fetita am facut o ratusca. Ii place cumplit apa, ma ia si ma duce la baie, isi arunca jucariile in cada si striga baie-baie-baie, si daca vede ca nu si nu se pune pe plans si incep crizutele, mai ales daca e obosita. Ar face baie toata ziua. Intr-o seara isi pregatea tati cada sa faca baita si Ema nu mai avea rabdare: baie-n sus si baie-n jos si daca o scoteam din baie tipa si facea urat. Pana la urma am potrivit apa si-am bagat-o putin in cada sa se balaceasca, dar cand am scos-o iar tipete si urlete ca ea mai vrea baie.
     Si asta nu e tot; intoarce canita de apa cu fundul in sus si atata o mai zdruncina...doar doar o cadea o picatura de apa in galetusa, sau in vreo cutie sau in ce are la indemana. Si daca reuseste cu stropul ala de apa se balaceste: baga degetelul, si si-l intinde pe mana, pe fata, il spala pe bebe...
     Sau mai urmareste dupa ce spal ca mai ramane apa in garnitura de la masina de spalat si-si ia cate un maimutoi de plus si-i face baie: isi inmoaie degetelul in apa aia din garnitura si-l spala si se uita la mine atat de mandra de ceea ce face.
...
     Asa isi pune galetusele pe manute si pleaca pa la baie sa aduca apa :))


post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate