joi, 18 februarie 2010

Noutati

     Am ras astazi cu o pofta cum n-am mai ras demult. Sa nu se inteleaga gresit nu am ras de fetita mea ci de conexiunile pe care le face in mintea ei de minune mica... Prin urmare daca mama = mami, tata = tati Ema a dedus ca prin comparatie caca = caki, prin urmare fetita mea nu mai face caca ea face caki si degeaba incerc eu s-o conving ca nu se lasa intimidata.
...
     Sambata la Piatra i-a aratat bica pasarile si animalutele. Toate bune si frumoase, le-a recunoscut pe toate si le-a imitat pana cand a ajuns la porumbeii albi ai lui bicu, care in loc sa fie pui piu-piu, sau cel mult gaina co-co-co, Ema a ajuns la concluzia ca aia sunt lapte fiindca sunt albi ca laptele probabil. Si din nou nu s-a lasat convinsa ca nu are dreptate si de cate ori vede un porumbel alb spune lapte :)).
...
     A nu se intelege ca nu stie ce-i ala lapte: cum deschide ochii dimineata cere lapte. Ma duc cu ochii impeienjeniti de somn ii incalzesc lapte ii aduc canita...Ema se uita la mine imi arata cana si-mi zice "pai" execut caut pai, ii pun in canita, fata ia cateva guri, maxim jumate de cana si gata s-a saturat...mai mult dureaza procedeul :))
...
      Daca isi iubeste atat de mult cartile avem in fiecare zi ora de lectura, in traducere libere o ora doua in care ma ia de manuta pana-si ia pe rand toate cartile de pe raft si le citim. Ieri s-a oprit la Alba ca zapada si a invartit-o cred ca de 10 ori de ma plictisisem sa-i povestesc cum doarme fetita in patutul piticilor, cum piticii pleaca la serviciu, cum regina cea rea avea o oglinda fermecata, cum Alba ca zapada face nani intr-o cutiuta de sticla si vine printul si-o trezeste... :))

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate