duminică, 18 aprilie 2010

Avioane din hartie

     Am zis eu ca fata asta se face inginer, si vad ca face tot posibilul sa nu ma contrazica. O fascineaza avioanele din hartie...daca s-ar putea m-ar pune toata ziua sa-i fac, iar ieri dupa amiaza venisem de la serviciu, papasem, facusem si baita, iar tati coborase pana la masina, iar eu gasind niste foi de hartie pe care le printasem aiurea, si tot nu mai aveam ce face cu ele i-am facut un avionas si l-am aruncat. N-a zburat el foarte mult, ca n-am talent la asa ceva, insa mica a fost tare incantata si cat m-am dus la bucatarie sa-i pregatesc cerealele, maimutica a tras tot teancul de hartii de pe birou si s-a apucat sa-si faca singura avioane, in legea ei... si cum "termina" unul il arunca si facea din gurita vajjjjj.
     M-a pufnit rasul si am pus repede mana pe aparat si-am imortalizat momentul. Cred ca asta este lucrul de care-mi pare cel mai rau de cand am inceput serviciul, nu mai sunt mereu cu ea s-o vad crescand, s-o vad ce nazdravanii ii trec prin minte si sa le imortalizez. Chiar ieri stateam si ma gandeam ca in ultima saptamana nu i-am facut nici o fotografie...si nu pentru ca n-am fi avut ce poza, ci pur si simplu fiindca a fost o saptamana mult prea agitata, mult prea aglomerata si n-am avut timp sa ne oprim cateva minute sa ne bucuram de printesa noastra si de timpul petrecut impreuna.
     Aveti si un filmulet, facut pe finalul operatiunii, dupa ce am pozat-o bine...



post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate