vineri, 9 aprilie 2010

Pictorita lu' mamica

     Astazi, printesa mea a vrut sa picteze, si ceea cu ce ma mandresc mai mult exte faptul ca a stiut sa-si exprime dorinta...mi-a adus capacelul verde in care punem apa cand pictam si mi-a zis sa-i pun apa in el. Mi-am dat eu seama ca asta isi doreste si o intreb: "iubita...mergem afara la copii sau vrei sa pictam?," stiind ca nu renunta la copii pentru nimic, am sperat ca scap de pictat...cand colo Emisor ma ia frumos de mana si ma duce la raftuletul unde tin acuarelele si-mi arata sa i le dau...
     Asadar m-am conformat, am aranjat masa si scaunul, i-am scos acuarelele, am pus apa, am imbracat-o in echipament de protectie, fiindca data trecuta a pictat si cu manecutele pana sus, si ne-am apucat de treaba. Mi-e asa drag ce frumos tine ea pensonul si-l mioaie in apa, apoi murdareste cu el toate pastilutele de culoare si le amesteca, si abia apoi pune pensonasul si pe hartie :)), si, ca de obicei trebuie si mami sa deseneze vreun muo-muo sau vreun miau :P.
     A realizat doua capodopere, pe care le-a pastrat sa i le arate lui tati si cand s-a pictisit si-a amintit ca o intrebasem de mers la copii si s-a dus sa-si aduca papuceii sa ne incaltam sa mergem la "pii", la "uta-uta".

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate