miercuri, 14 aprilie 2010

Motive de ingrijorare?

     Deja am trei zile de mers la serviciu si am observat ca persista niste modificari in comportamentul Emei: e mai mult suparata...nu prea mai rade si parca nici cu vorbitul nu se omoara...sper sa fie doar o metoda de protest si sa-i treaca pe masura ce se obisnuieste cu noile conditii. Si am mai observat ca daca o certi se bate singura peste fata, ceea ce nu a facut pana astazi desi sunt aproape convinsa ca nu o bate nimeni acolo.
     De cum ne vede cere plimbata cu masina, vrea la uta-uta la copii si daca s-ar putea sa stea numai atarnata de gatul meu.
     Cam atat momentan...daca-mi mai amintesc ceva revin

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate