luni, 19 aprilie 2010

La plimbare prin parc

     Si daca tot a fost duminica, si inca o duminica frumoasa si insorita, mami si printesa au iesit cu Ada si Angela la plimbare prin parc. A mers iubita mica cu tramvaiul si-i place la nebunie...asa frumos il striga in statie "hai vavai!!!" si ii face si semn cu manuta sa vina. Tare mandra a mai stat ea singurica pe scaun si spunea la toata lumea ca Ema merge cu tramvaiul.
     Urmatoarea oprire au fost magazinele de jucarii de unde a plecat cu un arici din ala elastic cu licurici (care de altfel n-a rezistat foarte mult, cazand prada catelului Emilici). Apoi am trecut in vizita pe la tati pe la farmacie si ne-am dus in parculet sa alergam. Atat de mult i-a placut sa alerge prin iarba ca nu mai reuseam s-o scot pe asfalt. 
     Toate bune si frumoase pana cand a vazut topoganele si a vrut neaparat la ele...noroc ca o aveam pe Ada cu noi si a avut cine s-o acompanieze in topogan ca altfel se suia balena de mami si strica topoganul copiilor. :P. A ras s-a dat in topogan, si in uta-uta, a alergat, si s-a simtit extraordinar de bine, la aer curat si mai ales la copii.
     Iar la iesirea din parc a dat cu ochii de masinute si n-a fost chip sa plecam pana n-am dat-o o tura in carusel, Eu o piusesem initial int-un catelus ca avea forma mai de scoicuta, asa, si mi s-a parut mai sigur insa ea n-a vrut sub nici o forma sa stea acolo si a inceput sa strige la mine s-o pun in pui. Ce-i drept puiul avea si volan si gazuta a avut o gramada de-a treaba sa invarta de el.
     Iar cand am ajuns acasa a papat repejor si apoi a adormit ca un ingeras langa mamicuta ei.

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate