miercuri, 14 aprilie 2010

In ritm alert

     Si fiindca se cerea un update la problema inceperii serviciului, tin sa mentionez ca are mami fetita cuminte. Ema s-a acomodat cu bona: papa, face nani...trage si cate o partida de plans....da' na...ce pretentii putem avea la 9 ore de stat fara mami si tati asa dintr-o data.
     Iubita,  cand ajung de la serviciu vrea doar la mami in brate...si trebuie obligatoriu s-o luam la plimbare cu masina si sa mergem la uta-uta...prin urmare intram in casa abia pe la 8-9 cand mami trebuie, la foc automa,t sa faca papita de seara, sa hraneasca printesa, s-o puna pe olita, s-o pregateasca de nani, timp in care mancarea se face in cuptor sau pe aragaz, pusa de mami printre picaturi, cat Ema se uita cu tati la mor-mor.
     Luni cand am fost s-o iau acasa era suparatica pe mami, si dupa ce ne-am plimbat putin am intrebat-o daca o iubeste pe mami si mi-a raspuns raspicat NU si mi-a mai zis ca nu-l iubeste nici pe tati nici pe angela, nici pe Gigi, doar pe Ada (Alexandra), apoi am facut pe suparata si si-a schimbat declaratia asa ca ne iubeste pe toti. Sarmanul copil, nici nu vreau sa ma gandesc ce-a fost in sufletelul ei luni cand a vazut ca timpul trece si nici mami nici tati nu se duc s-o ia acasa, dar se va obisnui, speram.
     Cam atat momentan...sper sa-mi intru repede in ritm si sa reusesc sa mai povestesc cu ce se ocupa printesa mea in timpul zilei. Cert este ca e o paracioasa si cand ma duc s-o iau imi povesteste, pe limba ei tot ce-a facut. 

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate