vineri, 9 aprilie 2010

Din nou la serviciu

     Ieri am primit o veste care m-a cam dat peste cap....am plans jumate de zi. M-a sunat sefa  si mi-a oferit o varianta de job ceva mai bun decat am avut...numai problema e ca trebuie sa incep de luni... oricum  de luna cealalta trebuia sa incep dar parca m-a lovit asa cam brusc vestea. Acu decizia am luat-o insa mai e o problema.....trebuie s-o intarc pe Ema fiindca nu vrea sub nici o forma sa renunte doar la tzitzi de pranz si bona nu mi-o tine daca nu doarme fara tzitzi. Si-asa e cam descurajata ca n-a avut timp Emi sa uite de tzitzi pana sa i-o las...dar speram sa nu se razgandeasca si sa nu mi-o tina ca n-am ce sa fac altceva cu ea...of of.
     De ieri am inceput luptele si am dat putin otet pe tzitzi...a mirosit, a pus limbuta a vazut ca nu-i bun si nu i-a mai trebuit. I-am explicat ca s-a stricat tzitzi fiindca Ema e fetita mare si papa laptic cu canita. Si-a mai incercat norocul de vreo doua ori dar cu acelasi rezultat. La pranz am avut emotii dar a vazut ca nu-i bun si a adormut frumos cu manuta pe tzitzi. La fel si seara...insa dimineata pe la 4-5 s-a trezit si n-a mai putut adormi...am si leganat-o a adormit dar cand o puneam in pat se trezea. n-a vrut nicicum. Intr-un final a adormit pe la 6-7 tot cu manutele pe tzitzi si a dormit pana pe la 10.30. Pentru prima zi eu zic ca e bine. De dimineata n-a mai cerut...a vrut lapte si a baut o canita mare.
     Stiam ca vine si momentul asta dar parca a fost prea brusc...

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate