miercuri, 9 decembrie 2009

Am sarbatorit-o pe Nicoleta

Sarbatorirea marelui eveniment am inceput-o ca de obicei cu o zi inainte...adica de sambata cand a venit nana de la Iasi...ca de orice mare eveniment trebuie sa tina trei zile si trei nopti, ca-n povesti :D... M-am jucat cu nana, am papat pizaa ( a se citi s-a bagat cu totul intr-o pizza din aia inensa...si a scormonit dupa masline....rezultatul una bucata emisor unsa toata de ketcup), ornat impreuna tortuletul, tati a facut baloane...ce mai a fost foarte frumos

Duminica a fost insa distractia cea mare...A venit unchiul Iri, Cata cu Dana de la Suceava, Alexandra cu parintii, si a fost foarte frumos, am ascultat muzica, am dansat, am papat tortulet, am baut suc, am papat chiar si 2 bomboane de ciocolata pe care le-am primit fara sa ma vada mami.....ca altfel mi le lua din gura...da avand in vedere ca e ziua mea mai putem incalca putin regulile....nu?

Mami nu a rezistat sa nu ma moteze...asa ca mi-a schimbat de cateva ori cuafura toata seara

Am primit multe cadouri...si-mi notez ca nu cumva sa uit care si de la cine a fost :D
La un moment dat oamenii astia mari au innebunit si au dat-o pe politica...ca de, a fost seara alegerilor prezidentiale...de ma dureau urechile
Si inca nu s-a terminat...luni o asteptam pe nana cealalta si pe Lili, colega lu' mami de la serviciu...
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate