miercuri, 16 decembrie 2009

Iarna si-a intrat in drepturi




Ninge, ninge,
Fulgi de zapada
Se-astern iar pe strada
Copii, haideti la joc

De ieri ninge fara oprire si afar s-a facut asa frumos, asa ca n-am rezistat si am mai scos si azi gogsica la o tura de sanius...Mi-e draga cand o vad ce mult ii place zapada, si mai ales s-o dau cu saniuta, rade din toata inima si ma bucur si eu alaturi de ea. A venit si Alex sa se joace cu noi, iar afara era plin de copii cu saniute, sau care se dadeau pe gheata...acum pot intr-adevar spune ca e iarba....in adevaratul sens al cuvantului.


O noua zi...acelasi prieten....iarnaaaaaaaaaaaaaa


Ema azi parca a fost si mai incantata de zapada decat ieri...si a avut si caciulita groasa, imblanita cumparata ieri de mami si tati sa-i tina cald fetitei la sanius. Mi-e draga cum rade la zapada....Ha-ha-ha, toata e cu gura pana la urechi. Ii place si cu saniuta, dar si sa se bage in zapada, sa-i fac bulgarasi, maine neaparat trebuie sa o filmez sa avem sa ne amintim cand mai creste. Si maine am sa dotez si saniuta cu paturica...ca nu cumva s-o ia pe printesa frigul la fundulet...desi e imbracata gros, dar decat sa-mi para rau, mai bine o ascult pe buni care m-a certat ca de ce n-are fata paturica pe saniuta.

Eeeeeeee, asa-i ca va place caciula mea? si a se nota ca am si manusele asortate, bleu cu floricele roz...ce mai, nu se pune nimeni cu mine...
Sper sa mai tina asa macar pana la Craciun si cred ca vom avea noroc fiindca afara ninge in continuare...Uraaaaaaa

P.S. incerc s-o invat pe Ema sa colindam...poate facem si noi un ban anul asta :P desi nu prea-mi merge treaba ca se plictiseste repede maimutica

post signature


Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate