miercuri, 9 decembrie 2009

A venit mosul :D



Dimineata de Sfantul Nicolaie a fost una magica in familia noastra. Ne-am bucurat in primul rand ca l-am avut pe tati acasa si Ema s-a trezit intre noi, s-a jucat cu mami si tati, si apoi mami a dat-o jos din pat si a lasat-o sa se joace, dupa ce in prealabil a deschis usa spre hol ca sa poata vedea fata ghetutele. Ema a facut un tur prin casa si apoi a vazut ghetutele aliniate la usa.

De notat faptul ca la noi Mosul Nicolaie aduce dulciuri...si restul cadourilor le primeste la tort de ziua ei.....ca de...acus creste si zice..."bine, bine astea-s de la mosul si eu de ziua mea ce primesc...?" asa ca impunem regula din frageda pruncie :)).
Cam asa a decurs descoperirea:

Bine inteles ca nu s-a multumit cu ce era in ghetutele ei si mi-a carat pe rand tot in casa si mi le-a dat mie (ca sa le desfac...nu va imaginati ca-i asa de darnica).

Vedeta a fost insa de departe batonul cu miere si susan care-i place la nebunie...si pe care nu s-a lasat pana nu i l-am desfacut sa-l pape.

Cam atat pentru moment...continuarea la anu' cand o sa aiba fata voie si alte dulciuri....nu doar fructe si pufuleti
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate