marți, 29 decembrie 2009

Multumim Abramburica pentru invitatia la joaca...nu prea ma pricep la Leapsa...si nici chiar buna nu cred ca sunt :D dar sa iau modelul tau si sa incerc sa demonstrez prin cateva postari ca sunt o mama buna...macar aici sper si eu ca ma pot considera buna :P fiindca fetita mea creste si se dezvolta intr-un ritm pe care eu il consider potrivit pentru ea...asadar sunt o mama buna fiindca fetita mea invata in fiecare zi cate ceva nou , fiindca inca o alaptez in ciuda criticilor si remarcilor de genul "e mare deja, cat mai ai de gand sa-i dai sa suga...pana o dai la scoala?" , fiindca ne jucam impreuna si invatam prin joaca, fiindca imi iubesc copilul mai mult decat orice pe lumea asta, fiindca incerc sa am rabdare cu ea chiar si atunci cand pic rupta de oboseala si nu mai stiu ce sa-i fac sa o linistesc......si presupun ca trebuie s-o dau si mai departe asa ca am s-o aleg pe mona-Sotie si mama si pe elena-elless


post signature

Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate