duminică, 3 ianuarie 2010

Sorcovita



Iata-ne ajunsi si in anul 2010, si ca sa-l intampinam cum se cuvine, in dimineata de 1 ianuarie mami si Ema au facut o sorcovita frumoasa din crengute de brad, beteala, globulete si clopotei si am fost sa-i sorcovim pe Unchiul Irinel si matusa Sanda si pe bunici la tara....ce sa-i faci daca ceilalti sunt departe...
Si fiindca tot se merge cu sorcova pana de Boboteaza sorcovim si noi pe toata lumea, si va uram un an nou cat mai fericit si mai bun alaturi de cei dragi:
Sorcova, vesela,
Să trăiţi, să-mbătrâniţi,
Peste vară, primăvară,
Ca un păr, ca un măr,
Ca un fir de trandafir,
Tare ca piatra,
Iute ca săgeata,
Tare ca fierul,
Iute ca oţelul.
La anul şi la mulţi ani!


Noapte dintre ani am petrecut-o prin jurul casei...Inca de pe la pranz, in ajun au inceput sa vina copilasi cu uratul si Emi a fost foarte incantata...la fel ca la Craciun nu mai avea stare cand auzea copiii pe scari, si clopotei si fugea repede spre usa sa-mi arate sa le dau drumu' si daca vedea ca nu vine nimeni sa deschida usa bocanea si ea de pe interior...asa ca am tot primit copilasi, pana cand am pus fetita la nani. S-a uitat fermecata pe fereastra la capritele insotite de orchestra care au tot dansat si cantat prin cartier, iar seara am primit si mascati cu ursul...si i-a placut...n-a vrut sa se apropie ca bateau cu toiagele in podea dar de la mine din brate era toata un zambet. Am fost apoi prin vecini sa se joace Ema cu copiii si sa uram cum se cuvine, am si dansat putin, printesa a stat cu noi pana pe la vreo 12.30...ca de si fetita trebuia sa ciocneasca un paharel de sampanie si apoi la nanita. Nu se putea sa nu-si pupe mami prima data odorasul in primul an.

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate