marți, 19 ianuarie 2010

Fuga fuga mititei Fuga, fuga la bunei

     Vineri seara dupa ce tati a venit de la serviciu ne-am hotarat sa mergem pana la tara la bunei. Zis si facut am pus repejor in gentuta pijamaua gazei, pampersi, schimburi, apa, lapte, cereale, etc... + saniuta ca de "A-nceput de ieri sa cada cate-un fulg...si n-a mai stat :))" asa ca vremea e numai buna de sanius, si dusi am fost. Desi am ajuns destul de tarzior Ema avea o energie si o veselie de-ti venea s-o papi...alerga razand si chitaind dintr-o camera in alta, trantea usile in urma ei, cara pe cate unul dupa ea sa-i arate ea ceva...sau sa-i dea ceva anume, o incantare.
     Tare mult ii place sa alerge, sa aiba spatiu, sa treaca dintr-o camera in alta, sa redescopere locuri si jucarii, mi-e mila de ea la noi in garsoniera dar ce sa-i fac...traim inca cu speranta ca vor veni vremuri mai bune.
     l-a muncit din nou pe Bicu, l-a fugarit si l-a carat dupa ea, l-a pus sa-i arate buricul ca sa-l poata gadili pe burta, l-a pus sa rada, sa bata din palme, si cate si mai cate. Intr-un final am hotarat ca e vremea de nani, desi Ema n-avea nici un gand, insa daca ne-am culcat cu totii a adormit si ea intr-un final.
     Sambata de dimineata a luat-o de la capat, tare bine s-a simtit, a fost si afara si a tras-o bicu cu saniuta,
am facut din nou sedinta foto in zapada cu mami, cu tati, cu bicu si unchiul irinel,

iar pe seara ne-am intors acasa. Au fost doua zile frumoase. Cand ea e fericita sunt momentele cele mai frumoase din viata noastra.
     Si am reusit in final sa fotografiem niste pozici de cand era tati mititel...ca tot ramasesem datoare cu completarea





Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate