sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Prima propozitie

     Ieri, 29 ianuarie 2010, mica mea a spus prima propozitie...si mami s-a bucurat de parca ar fi spus o poezie.....dar pentru mine a sunat mai frumos decat cea mai frumoasa poezie. veneam de la baie si ea imi arata s-o ridic in brate sa vada copilasul de pe usa care sta pe olita....figurinele alea care erau puse pe usile vechi. Eu execut rapid si o ridic in brate, ea face mai-mai la figurina , se uita la mine si spune "bebi pipi". .
     Oricum acum am cu ce ma lauda (in afara de faptul ca fata mea este model, ca asta se stia deja :)) ), Ema cam de la Sfantul Nicolae si-a dat drumu la vorba, acu' stie sa imite topate animalutele din carticele si mi le arata pe toate de cate ori ii cer, si le recunoaste chiar cu usurinta, spune caca, pipi, papa, nana (nani), atea (cartea), spune pa, spune cum o cheama stie cati ani are, arata un degetel si mai nou spune unu, in general incepe sa repete dupa noi cam orice, numai ca nu vorbeste decat cu cine vrea...pe irinel sarmanul are boala si nu vrea sa-i spuna nimic, rar o prinde intr-o pasa buna sa-i spuna si lui o vorbulita.
     Acum deja e maere si nu-mi vine sa cred ca deja am cu cine ma intelege, este foarte expresiva si intelegi imediat ce vrea si daca chiar nu pricepi iti face o demonstratie de ce anume doreste e asa dragalasa.
     Cel mai mult sunt multumita ca asociaza termenii stie ca dormim, ne culcam inseamna nani, mancare inseamna papa, la olita se face pipi, caca (se cere la olita cand vrea sa faca...asta de cele mai multe ori si daca sunt pe faza...daca nu-s atenta la ea mai face si-n chilotei)
     Ar mai fi dar nu-mi mai amintesc acu' pe loc si in plus are fular dupa gat, caciula pusa stramb pe cap si incearca sa se incalte cu ghetele...in traducere "hai mami lasa odata calculatorul ala si sa mergem afara la joaca"

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate