vineri, 8 ianuarie 2010

Romancuta lu' mamica



Am primit de ziua mea in vara un album foto pentru 200 de fotografii si de pe atunci l-am menit pentru Ema...insa tot nu mi-am facut timp sa selectez fotografii sa dau la scos. Insa ieri m-am hotarat...orict ar fi ele de frumoase vazute pe calculator, parca mai placut este sa rasfoiesti un album clasic cu fotografii, mai ales ca Ema are dvd-uri intregi de poze si nu poti trece prin toate cand vrei sa faci un drum pe cararile amintirolor. Si tot cautand prin cd-uri am dat peste pozicile astea care-mi sunt foarte dragi. avea vreo 10-11 luni pe atunci si evident nasucul julit dear tot cea mai frumoasa romancuta ramane


post signature

Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate