miercuri, 27 ianuarie 2010

Nazdravanii

     Astazi Ema m-a enervat cumplit....nu vrea sa mai pape de la mine...mananca ea...se aseaza pe scaunel...sa-i dau iaurtul in mana si papa singura...i-am dat iaurtul si m-am dus pana la bucatarie ca trebuia sa termin si mancarea ca vine tati acusica acasa...si cand m-am intors ea era pe covor, varsase tot iaurtul statea in genunchi aplecata deasupra baltoacei si baga palmuta in iaurt si o punea mai incolo.....m-am enervat cumplit si i-am tras una la fund dar acu imi pare rau ca nu am pozat-o intai....insa nu disper...sunt convinsa ca voi mai avea ocazia si
alta data...cat de curand dupa cum estimez si dupa cum imi cunosc nazdravana.

  




post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate