marți, 5 ianuarie 2010

Cantece de leagan

Daca tot aminteam despre cantece de leagan m-am gandit sa le notez pentru posteritate...
cele mai frecvent cantate, si cu mai mare succes sunt:

Nani, nani puisor
In patutul cel frumos
Copilasul s-a culcat,
Sta frumos acoperit
Doarme, ca e obosit.
Nani, nani, nani, puisor!
Iepurasul, papusica,
Catelusul si pisica
Stau din joc si-au atipit,
Fiindca-i ora de dormit.
Nani, nani, nani, puisor!
Dorm si flori, si pasarele
Dorm si gaze mititele,
Noaptea s-a lasat usor
Dragul mamei puisor.
Nani, nani, nani, puisor!
Am o casa mititica

Am o casa mititica, asa, asa
Din micuta-i soba, fumul se ridica, asa, asa
Am si-o gradinita la intrarea ei
Cu o fantanita si trei copaceitra la la, tra la la
Totu-i mititel in casuta mea

Si-n-auntru sta o fetita, asa, asa
Cu ochi mari albastri si-o mica gurita, asa, asa
Ea poarta rochita si un sortisor
Pantofiori de piele si ciorapi cu flori tra la la , tra la la
Totu-i mititel in casuta mea

Si fetita canta dulce, asa, asa
Leagana papusa, vrea ca sa o culce, asa, asa
Dormi papusa draga, dormi odorul meu
Fie-ti somnul dulce , in patucul tau tra la la , tra la la
Totu-i mititel in casuta mea.

Nani, nani, somn lin

Peste dealuri, pe-un nor
Plutind ca un gand
Luna trece usor
Aripi de vis leganand.

Si cu ea, ratacind
Prin inalt, stele mii
Parca-ar spune, soptind
Noapte buna copii!

Noapte buna, somn lin
Copil dragalas,
Fie-ti somnul senin
Dragul mamei ingeras!

Cantec de leagan

Dormi nani dormi puişor,
Umbre se-adună-n pridvor,
Şi din grădină prin geam
Luna-ţi zâmbeşte pe-un ram,
Iată nu-i nimeni pe drum,
Păsări şi flori dorm-acum,
Şi cântă-un greier de dor,
Dormi nani dormi puişor,
Uşor, uşor.

În somnul tău ai deschis
Poarta de aur din vis,
Din prag te cheamă-un pitic,
Cu barba de borangic,
Vrea să-ţi arate-un răţoi,
Trei ursuleţi cu blăni moi,
Şi un motan vânător,
Dormi puiul mamii uşor,
Uşor, uşor.

Dormi, nani! Dormi, puişor!
Umbre se adună- n pridvor.
Şi din grădină, prin geam,
Luna- ţi zâmbeşte, pe- un ram.
Iată nu- i nimeni pe drum.
Păsări şi flori dorm acum.
Şi cânt- un greier de dor.
Dormi, nani! Dormi, puişor!
Uşor!

În somnul tău ai deschis
Poarta de aur, din vis.
Din prag te cheamă un pitic
Cu barba de borangic.
Vrea să- ţi arate- un răţoi,
Trei ursuleţi, cu blăni moi
Şi un motan vânător.
Dormi, puiul mamei, uşor!
Uşor, uşor!

Noapte buna, somn lin si vise placute iubita mea...
post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate