luni, 11 ianuarie 2010

La multi ani Ioana Alice!

Desi cu o mica intarziere apucam si noi sa povestim cum ne-am distrat de sfantul Ion la prietena printesei, Ioana Alice si ii uram din nou La multi ani!!!.

Fiindca a picat in timpul saptamanii i-am facut o vizita mai pe seara. Emi i-a dus cadou o carte mare de povesti, care i-a placut mult sarbatoritei...o arata la toata lumea si spunea "dat Ema"

Distractia a inceput cu o repriza de "Gummy Bear" pe you tube urmarita cu un deosebit interes de pe scaunul directorial :))

Apoi au jucat popice si radeau amandoua de nu mai puteau cand le rasturnau:

Alice i-a aratat ce jucarii interesante mai are:

Au dansat, in vreme ce cei mari s-au cinstit cu o fripturica si o bere/suc dupa caz...

Insa fiindca timpul a trecut foarte repede si se apropia ora de nani a printesei am spus la revedere tuturor si ne-am indreptat spre casa in nelipsitele proteste ale fetei care voia sa mai ramana sa se mai joace desi pica din picioare de obosita.

post signature

Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate