marți, 19 ianuarie 2010

Nani-nani bebe


     In week-end la tara a primit maimutica o papusica bebelus pe care a indragit-o imediat, si cand i-am scos-o din cutie i-am zis ca ala e patutul lui bebe ca acolo a facut bebe nani...Bun asa, ne-am jucat cu bebe, l-am luat cu noi la nani si cand sa plecam acasa il punem, evident, pe bebe in sacosa sa-l luam cu noi. Ema se duce si cauta prin casa cutia in care fusese bebe si mi-o intinde maraind s-o pun si pe aia in sacosa...pai ati mai vazut asa mama denaturata, sa uite la tara patutul lui bebe :)) ? Ea a tinut minte ce i-am zis mititica...nu mai e chip sa spui nimic ce nu vrei sa stie fiindca tot intelege si retine, chiar cand povestesc cuiva ca a facut ceva anume miaunica mea se apuca imediat de demonstratii...nesolicitate evident avand in vedere ca facuse vreo traznaie de povesteam...
     Prin urmare ieri dimineata dupa ce tati a plecat la serviciu m-a apucat pe mine harnicia si inspiratia si m-am apucat sa-i fac patut adevarat bebelui in cutia pe care o carasem de la tara :)). Am taiat niste cartoane la rotund sa-i fac picioare de balansoar sa-l poata legana sa faca nani, am lipit pe cutia hartie colorata iar Ema a lipit abtibilduri. I-a placut atat de mult operatiunea ca era in stare sa ma puna sa i le scot pe toate sa le lipeasca. Eu le scoteam de la locul lor, i le puneam pe degetel si ea apoi le lipea pe leganut...e mare fetita mea, are cine ma ajuta la treaba.
     Dupa ce am terminat de lipit am paturit o pelincuta si i-am facut asternut lui bebe, am pus o manusa din aia de baita de pe la prosopele ca pernuta si pernuta ei de la asternutul de bebe am folosit-o ca plapumioara...si sa vedeti cu cata grija il pune in patut, il inveleste, il leagana si-i canta "na-na na-na" caci asa suna varianta ei de nani-nani



Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate