miercuri, 6 ianuarie 2010

Jucariile preferate



Un lucru de care ma bucur enorm este faptul ca Ema apreciaza mai mult cartile decat jucariile. Inca de micuta i-au placut insa daca la inceput le rupea, in scurt timp a invatat sa le manevreze cu grija si toate carticelele ei sunt in stare perfecta...singurele victime au fost carticelele alea cu animale care se impaturesc...acelea au ajuns sub forma de jetoane cu animale...in rest nu rupe. Da pagina frumos si-mi arata animalutele, fructele, legumele iar mami si tati i le denumesc cu rabdare si le imita (a inceput sa-mi si placa sa fac precum toate animalutele), vrea sa-i citesc chiar si alfabetul si pe carticelele care au si scris imi arata cu degetelul scrisul, iar eu ii spun ce scrie si e tare incantata. Ultimele achizitii in domeniu sunt ceva mai performante...am luat carticele de tipul rasfoieste si asculta care au si sunete de animalute cand dai pagina sau cand apesi pe butoane, si acelea ii plac si mai mult. A avut perioade cand imi cara pe rand toate carticelele da ma plictiseam sa-i citesc si jucariile stateau cumintele in cos.
Insa de cand a venit mos craciun cu un sac de jucariii educative, numai cu ele vrea sa se joace. A primit cubul acela mare cu 5 activitati si ii place in special sa potriveasca formele in gaurele si sa dea pe rand bilutele de la numaratoare. A mai primit si doua jocuri de constructie, unul cu rozete de imbinat (activitatea preferata impreuna cu tati, si chiar m-a surprins ca in cateva zile a inceput sa reuseasca sa le imbine singura desi la inceput a trebuit sa-i tina cineva constructia si sa i-o intoarca astfel incat sa nimereasca canturile), si un alt joc de construit cu niste patrate de dimensiuni diferite care se pun unul peste altul si se pot realiza diferite piramide si structuri.
La fel de incantata a fost si inca mai este de un cesulet mare pe care trebuie potrivite in dreptul orelor diferite forme viu colorate. Pe alea inca nu reuseste sa le nimereasca pe fiecare la locul lor, insa mi le aduce mie pe rand sa le asez si-mi arata unde sa le pun.
si...de parca nu erau destule jucarii micute de strans de prin casa alaltaieri l-a tradus pe tati la librarie de niste cuburi din acelea de constructie care se imbina si sunt colorate frumos si de doua zile fac catei, robotei, girafe si alte cele
aaaaaa si sa nu uitam ultima achizitie in domeniu...pe care Ema inca n-a vazut-o deci nu stiu daca-i place sau nu...i-a gasit si i-a cumparat bica cuburi din lemn de care am cautat vreo doua luni prin magazine si n-am gasit decat la niste preturi nejustificate.
Totusi...astazi fetita mea dupa ce si-a strans pe rand seturile (n-o las sa imprastie un set decat daca l-a strans pe cel cu care s-a jucat anterior, si fiecare are cutia lui, fiindca altfel le incalceste si le piarde si-i mult mai amuzanta joaca cu mai multe piese) m-a luat de mana si m-a dus la raftul cu carti si a inceput sa scartaie si sa-mi arate sa-i dau cartile. Am ridicat-o in brate si si-a ales o carticica veche cu animalute, legumele si cartea ce mare cu ferma care face ca toate animalutele cand da paginile. a stat so le-a rasfoit si nu mai voia sa se culce. Pana inainte de sarbatori avea carticelele la indemana, insa de vreo 2 zile i le-am urcat pe un raft mai sus unde nu ajunge la ele ca sa nu le mai imprastie pe toate inainte sa-si aleaga pe care vrea s-o citim, asa ca acu tre sa se milogeasca de mine sau de tati sa i le dam.

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate