luni, 4 ianuarie 2010

Povestea de seara

Incepand din aceasta seara am inceput sa-i citesc printesei cate o poveste inainte de culcare. Desi e inca micuta si nu are rabdare sa citesc foarte mult fara sa dea ea paginile, incet-incet ne invatam...

In pregatirea marelui eveniment am fost cu totii asta seara in oras sa cumparam carticele de povesti...ma gandeam la carticele din alea cu cate o poveste povestita pe scurt...cu ilustratii pe fiecare pagina, un fel de 3 in 1 cu carte de povesti, ilustratii color si carte de colorat...erau estul de ieftinute asa ca am zis ca pot sa-i iau mai multe...Insa cum planurile de acasa nu se potrivesc niciodata cu cele din targ, in librariie mi-a atras atentia o carticica cu 366 de povesti de adormit copilasii, cam scumpisoara ce-i drept, dar povestoarele nus- nici prea lungi, nici prea scurte, numai bune de citit inainte de nani...are si povestile clasice, si povestioare educative, si cu animalute....iar cand povestea e mai lunguta e imparrtita pe mai multe seri. Si mie si lui tati ne-a placut asa ca s-a adjudecat rapid.


Prin urmare, dupa baita am papat cerealutele, apoi am bagat printesica in patut, am asezat-o in saculetul ei de dormit (o amuza enorm cand ii spun seara "hai s-o bagam pe Ema in sac s-o dam maine la gansac") si apoi m-am apucat de citit...Eu zic ca a decurs binisor pentru prima seara...m-am tinut tare pe pozitii si am continuat sa citesc desi se chinuia de zor sa rasfoiasca cartea...Dupa ce am terminat de citit am lasat-o 5 minute s-o rasfoiasca...iar apoi a urmat o jumatate de ora de vocalize din partea mea...in seara asta am epuizat de nu stiu cate ori repertoriul de cantece de leagan

post signature

Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate