miercuri, 18 noiembrie 2009

of of of

Sa fie maselutele, sa o doara burtica...oare ce-o face pe mica sa miaune toata ziua?
Se vede clar ca-i este somn, ca pica de oboseala si nu vrea sa doarma, iar daca o pun culcata, sau o iau in brate s-o legan incep racnetele. Si da-i cantat si povestit si leganat cate o ora timp in care ea tipa de zici ca o tai cu cutitul, iar eu simt ca mai am putit si ajung la nebuni. Si colac peste pupaza ma mai comenteaza si tati ca habar n-am sa linistesc copilul, ca el tre sa mearga la serviciu si nu poate dormi, de parca o ora o ora jumate cat sta el treaz s-ar compara vreodata cu multele mele ore ca de cele mai multe ori prefer sa-i fac ei toate motoacele si sa stau treaza cu ea numai sa nu-l trezeasca, cum s-a intamplat sui azi noapte cand pe la 2 jumate a inceput sa se foiasca si evident mami s-a trezit, pe la 3 s-a trezit de tot, m-am dus i-am dat tzitzi, am lasat-o sa ma gadile sa ma piste numai sa taca si sa stea linistita...pana cand pe la 4 n-am mai putut rezista si m-am ridicat de langa ea si a inceput racnelete. Evident s-a trezit si tati.....care a stat treaz pana pe la maxim 5 5 jumate, si deja facea pe-a victima....da ea sa se trezeasca el s-o linisteasca macar intr-o noapte de cate ori plange si sa dorm eu......dar nu se poate ca vezi doamne el are serviciu...eu si-asa stau acasa degeaba toata ziua.......

na ca m-am descarcat. Mentionez ca ema e treaza de dimineata de la 9 si e ora 15 si inca n-am reusit s-o adorm....urla ca nebuna daca incerc s-o pun la nani, suge cat suge apoi ma musca rade si fuge
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate