miercuri, 4 noiembrie 2009

uraaaaaa.....zăpadă :)

O fi el frig, dar are și iarna plăcerile ei. Nu se compara nimic cu o cană de vin fiert cu piper și scortisoară baută la gura sobei, să auzi focul duduind după o bulgăreala pe cinste sau o partidă de sănius. Și chiar dacă e prea mică să le experimenteze pe toate, măcar de zapadă să se bucure prințesica. Asa ca daca am vazut dimineata ca era totul alb și frumos afara, dupa ce am papat de dimineata, ne-am luat costumul de cosmonaut și am ieșit să facem cunostintă cu zăpada. La început s-a uitat ea cam nedumerită, si oarecum enervată de faptul ca nu se putea mișca în voie, dar apoi mi-a dat mânuța să ne plimbam prin zăpada.
N-am stat foarte mult fiindca dupa 10-15 min avea un nasuc roșu, asa ca am urcat în casă...cu protestele de rigoare când am luat-o de afara. Odată ajunse în casă ne-am dezbrăcat, ne-am încalzit la țiți și apoi la nanită.

oare ce-i asta?


mami ii zice zapada...dar eu tot nu-mi dau seama ce-i



mami, hai sa ne jucam cu mingea asta mare


mie mi-e frig si plec in casa

Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate