vineri, 13 noiembrie 2009

Mutulica

Mi-e tare ciuda pe Ema ca nu vrea sa vorbeasca. Intelege tot ce-i spun, imi aduce iepurasul, calutul, mingea papuci...etc, stie si face toate prostioarele dar nu vrea sa vorbeasca romaneste si pace :(
Recunoaste gasta si face ga-ga cand o intreb cum face sau pur si simplu daca o vede in carte, la fel cu catelul spune ham ham, si mai nou a facut o pasiune pentru vacuta. Chiar in seara asta tot se juca la orga ei cu animalute si apasa pe vacuta si facea muuu (care la ea se aude mai mult un puuu)si eu ii spuneam ca aia e vacuta si la un moment dat a spus asa clar "vaca". Era si tati prezent ca altfel as fi avut impresia ca mi s-a parut...deci poate si totusi nu vrea. Si nu mi-ar fi ciuda daca nu ne-am ocupa de ea si eu si tati, amandoi vorbim mult cu ea, ii citim, ii cantam, ii spunem povesti...Sper sa nu aiba vreo problema si sa vorbeasca atunci cand va fi ea pregatita.
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate