miercuri, 18 noiembrie 2009

afara


Am uitat sa spun ca astazi de dimineata s-a suit pe pat si se uita pe geam si eu tot ii spuneam "afara, pasarelele, copaceii" si ea s-a uitat asa frumos la mine si mi-a zis clar "afara". si mi-a aratat spre geam, asa ca m-am conformat, si am imbracat-o si am iesit putin afara la joaca...mai ales ca era caldut.

Si apropos de joaca am remarcat ieri cand am fost prima oara in parculet de cand au inceput ploile ca fetita mea nu se mai urca in topogan de-a busilea ci se tine cu manutele de balustrada si urca in picioare, iar in leagan o pun hopita si ea se tine cu manutele amandoua si eu ii fac vant. Acrescut si s-a dezvoltat mult in 2-3 saptamani
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate