vineri, 6 noiembrie 2009

Stapana jucariilor

Sa va arat cam cum arata in ultima vreme joaca la noi. Dupa ce intr-o zi i-am rasturnat cosul de jucarii fiindca aveam treaba la bucatarie si sa nu mai vina dupa mine, Ema s-a invatat si acum se duce la cos si-l rastoarna singura, si apoi striga la mine sa vin s-o ajut sa le scoata pe toate :)).

Va scot eu pe toate


Vaiii, ce de-a jucarii!!!, oare pe care s-o aleg?


uite pe asta

dar acolo ce-i?


Am un pestisor


Uite mami...


Ce are bebe sub bluzita?


bebe are burta, ca si mine :D


dar daca apas aici rade, plange, spune mama, tata...la mine pe burtica apas degeaba ca nu se aude nimic :(


Insa odata cu acest obicei am mai capapat unul foarte frumos si util, Nu facem nani pana cand nu strangem impreuna jucariile si carticelele, asa ca am invatat-o pe fetita mea sa puna si ea jucariile in cos si ma ajuta la strans, si pune si carticelele in raft la locul lor.
Avem prieteni care spun ca Emi are prea multe jucarii, ca n-ai pe unde sa calci de ele...este foarte adevarat...dar nu ma pot abtine sa-i cumpar ceva nou in fiecrea luna...ca doar pentru ea muncim in fiecare zi...
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate