vineri, 13 noiembrie 2009

esti parinte cu adevarat cand ...


-plecatul de acasa este la fel de complicat ca si pregatirea pentru un ocol al pamantului: a mancat? checked!, schimbata? checked! .. paturica subtire? checked! ..paturica groasa? checked! .. suzeta? checked! ...scutecele ? checked! .. jucarii? checked!, mergem in scaunel? ... oaaaaa oaaa ..back from the top: mancare? schimbat? ..

- pentru orice iritatie, nasuc infundat, etc. dai telefon la info sante, mergi la clinica sau la urgenta

- ora mesei pentru tine coincide de fiecare data (lege) cu ora mesei copilului sau cu o indispozitie a acestuia

- un ragait in fata, laptic regurgitat pe umar sau un partz nu te dezgusta ci te face sa spui entuziasmat: Bravoooo! Asa-i ca ti-e mult mai bine?

- coboratul/urcatul din/in masina dureaza 15 min

- stii zeci de melodii despre rate, pitici, iepuri, melci si alte asemenea

- se trezeste copilul exact cand esti cu samponul pe cap, mainile in aluat, pe toaleta, sau in mijlocul .... altor astfel de treburi

- descoperi ca ai acum abilitati extraordinare la strambaturi, imitat animale, facut tumbe sau alte scamatorii si saltimbancii ..

- descoperi ca puiutul ocupa mai mult de jumatate din patul foarte mare, in timp ce voi dormiti cu un picior si o mana in afara acestuia

- iti iei copilul in brate si te intrebi cum de a fost posibil sa traiesti fara ea pana acum

Am gasit aceste cuvinte rasfoind pe net si mi s-au parut ata de adevarate si demne de retinut, incat nu am rezistat. Sursa este, dupa cate mi-am dat seama o mamicuta cu bebe mai mic decat Ema. (elenaelless)
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate