luni, 23 noiembrie 2009

nani nani = balaurul cu sapte capete

Nu stiu ce sa ma mai fac cu Ema, incep sa-mi pierd rabdarea si puterile...Fiecare incercare de a o pune la nani se incheie cu multi nervi din partea mea si multe urlete din partea ei, pentru ca dupa aproximativ o ora de dansat prin casa cu ea in brate, cantat plus tzitzi sa cedeze si sa inchida ocii, pentru mai mult sau mai putin timp...depinde de norocul meu...astazi de exemplu.....dupa tot acest ritual s-a trezit dupa mai putin de 30 de minute.
Imi amintesc cu drag de vremurile cand adormea imediat ce o puneam la tzitzi, sau adormea singurica jucandu-se, sau adormea alaturi de mine pe pat cuibarita la sanul meu in tinm ce eu ii povesteam cine stie ce nimicuri, sau o mangaiam sau ma jucam in perisorul ei. Oare asa va fi de acum incolo, pentru ca in cazul asta compatimesc persoana care va sta cu ea cand eu voi fi nevoita sa ma intorc la serviciu fiindca Ema pana acum n-a dormit cu nimeni altcineva in afara de mine, n-a mancat cu nimeni (nu ca n-as fi vrut eu...doamne fereste, pur si simplu n-a avut cu cine).
Daca seara pana la urma cedeaza daca stingem toate becurile, televizorul, pc-ul si se baga si tati in pat iar pe ea o pun la tzitzi (cat o mai tine si tzitzi ca la cat de tare musca tare-mi vine sa renunt si s-o intarc), la pranz se lasa cu lupte greco romane. Am incercat si s-o las in pace...s-o vad cand cere ea la nani dar experimentul a fost un esec total...daca o las sta treaza, maraie si matzaie daca e obosita dar nu vrea sa doarma.
M-am mai linistit vorbind cu alte mamici ai caror copii se comporta la fel, dar parca...sper sa-si revina in curand, mai ales ca dupa doar doua saptamani de dormit toata noaptea fara trezire, cand au inceput sa-i iasa maselutele si-a reluat obiceiul de trezire de cate 2-3 ori pe noapte, iar eu am din nou o mare cantitate de oboseala acumulata care duce de cele mai multe ori la irascibilitate, stare de nervozitate accentuata si pierderea rabdarii cu Ema si chiar cu tati si numai de tensiunea asta nu am nevoie.
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate