miercuri, 18 noiembrie 2009

Bebe si televizorul


Eu din primcipiu n-am fist de acord ca ea sa se uite la tv, maxim un clip cu bebe lili la pc dar asta cand a mai crescut insa tati cum vine acasa da drumu' la tv, si-i mai da pe bebe tv, si in ultima vreme i-am mai pus si eu cate 1 episod-2 cu tom si jerry. Ce-am observat este ca fetita mea este mult mai agitata de cand mai are voie la tv cate putin, si de cum vine tati acasa cauta telecomanda sa de adrumu la tv, sau il ia pe el si-i arata ca vrea televizor, si daca nu-i faci pe plac incepe criza...degeaba ii spun ca nu-i program la tv, ca animaliutele s-au dus la nani, ea stie una si buna....asa ca fetita mea nu mai pupa tv, cel mult vreun clip cu baby einstein la pc
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate