sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Mutrite haioase

Am cautat zilele astea printre pozele gazei niste pozici haioase pentru un concurs si iata ce-am gasit...
M-am amuzat putin revazand mutritele printesei

va bat pe toti scot limba asta e o pozica facuta cand ema era taaaaaree mica


noua masca cu iaurt....mami zice ca facee minuni pentru ten foarte fericit


pap rosie


tot din categoria papa...e bun si porumbul scot limba


ce buna e friptura....si mie-mi dau piure de fructe


un dalmatian dintos:P


gadilici


toata lumea canta rock foarte fericit


tati...vezi c-ai sa ma scapi


apaaaaaaaaaaaa


tarancuta tarancuta...cu bujori in obrajori


ema si pisica foarte fericit


poza pictorial foarte fericit


nu-i asa ca v-am topit?


si acum in incheiere un pupic de la revedere
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti