marți, 1 decembrie 2009

Bolnavioara

N-am mai scris de cateva zile bune fiindca printesica mea a fost putin bolnavioara, acu i-a trecut burtica dar a ramas alintata si nesuferita, nu ma pot intoarce cu spatele ca incepe sa tipe, daca ma duc la baie tipa, daca ma asez in pat tipa, daca ma asez pe scaun tipa. E linistita numai cat stau cu ea pe covor. dar sincer nu mai pot...tati a lucrat zilele astea de dimineata pana seara ca avut inventar si noi am stat singure in casa toata ziua, n-am scos-o nici afara ca m-am temut sa nu fie racituta si sa se intoarca febra. N-a fost nimic grav o usoar gastro enterita care a raspuns foarte bine la sumetrolim asa ca doamna doctor a zis ca mami si tati sunt medici foarte buni si sa continuam tratamentul....

P.S. Cand m-am asezat pe scaun sa scriu acest mesaj s-a apucat de urlat...dar fiindca nu se mai poate asa am ignorat-o...a tipat putin si acum se joaca frumos cu o broscuta de plus mare...deci isi gaseste de treaba si termina cu miorlaiala, dar cum nu prea pot s-o ignor si s-o las sa planga de obicei ma intorc la ea si-o iau in brate si ea parca mai vrau tipa...sa-mi arate cam cat e de suparata ca am indraznit sa fac altceva decat s-o bag in seama
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate